Lussekatter och Äventyrarna

Va ledig från praktiken idag så då blev det lussekatts bak. :) Älskling va hemma från skolan idag så han va med och bakade lussekatter, och vet ni!? Han gjorde FINARE lussekatter än mej! Det hade jag aldrig trott, en dold talang ;) hehe
 
Lussekatterna blev iallafall jättegoda! :) idag fick det bli pizza från Milano till lunch då vi inte hann göra någon lunch. Det va gött och Milano har den godaste pizzan tycker jag! :)
 
När lussekatterna va klara blev det Sunes Jul och mys i soffan med älskling:) mamma fastnade också framför Sunes Jul men vid 16.30 va jag tvungen att göra iordning mej för jag va tvungen att gå till ica och köpa med en grej till pysslet. Vi började med att leka 4-mann i soffan och sen blev det trashockey och ha dekorera pepparkakshjärtan med krestyr och nonstop. :) som avslutning blev det fika med lussekatter, pepparkakor och saft. :) idag va det sista gången för den här terminen men i januari drar det igång igen. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefin

Carpe Diem!

RSS 2.0