Efter regn kommer solsken

Hade beställt väckning av mamma vid 10 idag. Va rätt seg när hon kom in och väckte mej med tanke på att jag la mej vid typ 1.30 inatt. Nu sitter jag och lyssnar på gamla låtar som va inne när jag va liten. Det är så kul att göra det ibland! :)
 
Har lust att baka tobleronemuffins som Pernilla Wahlgren gjorde på Nyhetsmorgon idag. Får se hur det blir med det. :)
 
Ska åka till pappa sen och Jonas kommer även dit också. :) imorrn börjar praktiken och lite nervös är jag att. Men det kommer säkert bli jättebra! Bara jag får träffa alla och så så kommer att nervositeten att släppa. :)
 
 
Fan va trött jag är på regn! Man blir ju deprimerad bara man kollar ut genom fönstret! Menmen efter regn kommer solsken sägs det ju...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefin

Carpe Diem!

RSS 2.0