Taken2 med Jonas

Igår va jag på bio i Karlstad med Jonas. Vi såg på Taken2 som va jättebra! Första filmen är också bra så ni borde se båda två. :) idag har jag och Jonas varit ihop i en vecka. Det är inte länge men längre kommer det bli för det känns så rätt! :) han är världens underbaraste, snällaste och goaste pojkvän. <3
 
 
Tog tåget hem från Jonas vid 13.15 och va hemma i Arvika en halvtimme senare. Mamma hämtade mej på tågstationen och sen åkte vi till mormor och hämtade henne och vidare till mormors syster Anna. Där blev det kaffe och fem sorters kakor så det blev en del. Allt är så himla gött för hon är så bra på att baka! :)
 
Kom hem före 18 nångång och då ställde jag mej i duschen och hade precis duschat färdigt när Maja kom. Vi satt här innan vi gick ner på stan och mötte Pat för vi skulle köpa med thaimat. Köpte en wok med kyckling och nudlar på Patchares, det va jättegött! Vi gick hem till Pat och där åt vi och pratade. Jag och Maja gick och köpte godis efter maten och sen blev det musik och prat i Pat's sköna soffa! :)
 
Vid 23.30 kom mamma och hämtade mej och Maja. Va tiden går fort när man sitter och strir och pratar! Detta får vi göra om nån mer gång! :) Nu ska jag sova, Natti Natti sussa gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefin

Carpe Diem!

RSS 2.0