Livstecken

Ja jag lever att. Dagarna rullar på med en massa skolarbete och teoriplugg. Börjar inse att sommarlovet närmar sig med stormsteg och jag blir snart 18 år! Kan inte fatta det! :)
 
Den här veckan gick vi bara i skolan måndag och tisdag, det va skönt! :) är så mycket nu med redovisningar, inlämningar och nationella prov som ska göras. Gött ändå att få det överstökat men jag är så nervös inför de nationellaproven för de är inte enkla i engelska 6, eller gamla engelska B. Skulle haft nationelltprov i matte också men vi har inte hunnit med allt så vi får göra det till hösten och även göra sista kapitlet i boken när vi börjar trean.
 
Idag har jag och mamma passat Lennon. Vi har vart ute och gått ett par gånger och han har vilat och lekt. Världens goaste unge är han! :) så nu är vi bra sletna båda två för man är inte still många minuter. :)
 
Ha en bra kväll! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefin

Carpe Diem!

RSS 2.0