Redovisning och massa prov!

Igår hade jag min redovisning om Rett Syndrom. Det var flera intressanta funktionshinder att lyssna på som de andra berättade om. Va så jävla nervös, för jag tycker inte om att stå där framme i klassrummet och prata. Men det känns så skönt när det är gjort. :)
 
 
Idag va det dags för nationellt prov i engelska igen, idag va det först läsförståelse och sen hörförståelse. Skönt att ha det gjort för det är så jävla svårt!  Slutade vid 11.00 idag så det va gött. :)
 
 
På fredag har jag matteprov som jag inte fattar nånting av, men vi har två lektioner imorrn så det fixar sej nog. :) ska även göra det muntliga nationella i engelska på fredag med Amanda och Marie så att det blir gjort. Ytterligare en grej att stryka från att göra listan. :)
 
 
Imorrn är det avslutning för äventyrarna för denna terminen, det är nu jag börjar inse att sommarlovet närmar sej! :) på torsdag ska jag till Ängsgatan och kolla på mitt schema för sommaren och den 22 Maj är det dags för deligeringskurs. :)
 
 
Nu blire att se på Sverige-Danmark innan det blir natta. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefin

Carpe Diem!

RSS 2.0