Tiden går fort!

Veckorna bara försvinner och jag börjar inse att praktiken närmar sej slutet. Halva praktiken har redan gått så nu har jag fyra veckor kvar. Trivs hur bra som helst och min handledare Siw är jättebra, så jag skulle kunna vara kvar länge till! :)
 
 
Testade på att jobba natt inatt och det gick bra. Det är sovande natt och vi behövde inte gå upp en enda gång. Tog hälja vid 9.30 imorse när jag slutade så nu är jag långledig:) har åkt på en förkylning också, typiskt! Gick till palmviken förut med pappa och på hemvägen bjöd pappa på fika på det nya fiket som jag inte kommer ihåg va det heter, la nånting. Tog en kaffe och chokladboll, gött! :)
 
Nu sitter jag i soffan och ska ta och läsa lite innan Jonas kommer hem från skolan. Ska bara ta det lugnt resten av kvällen, kanske se på nån film eller nått, vi får se:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefin

Carpe Diem!

RSS 2.0