Sportlovet närmar sig! =)

Har precis skrivit klart en bokrapport på engelska och en på svenska. Så himla gött att allt är klart nu innan sportlovet så jag kan lägga ner tid på teorin då. :)
 
Hade håltimme i måndags så passade på att klämma in en körlektion då. Fick köra i rondeller, vända och backa runt hörn. Backa runt hörn är något som jag behöver öva på men att köra i rondell va jag bra på tyckte han för han behövde inte säga något. Efter lektionen sa han att rent körmässigt skulle han kunna boka uppkörning åt mej så det låt bra:) och förra veckan sa han att jag kommer ta mej till halkbanan på dom 5 körlektioner som vi får från skolan. :)
 
Skulle gått på Sh'bam idag egentigen men gjorde färdigt engelskan och svenska så slipper jag tänka på det under lovet. Nu ska jag räkna matte och se på ishockey. Vi får se hur den kombinationen går:) ska se om jag får liv i Älskling också som ligger och sover på soffan. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefin

Carpe Diem!

RSS 2.0