Stolt tjej!

Förra veckan vet jag inte riktigt vart den tog vägen. Veckan bestod av praktik och jobb. Slingade även håret på Maja förra måndagen. På fredagen hoppade jag in och jobbade på praktiken då dom andra i personalen skulle på julbord och det fanns ingen tillgänglig på BC heller. Det känns så kul att dom har det förtroendet och låter mej jobba med brukarna helt ensam. Det gör mej faktiskt lite stolt! :) om man nu får säga så om sej själv?
 
Känns skönt att alla julklappar är fixade så att jag inte behöver fundera på det nått mera! Har eventuellt nåra små grejer kvar att köpa men det är allt. :)
 
Idag har jag vart på praktiken och efter det tog jag en promeand med Maja och Tindra. :) Nu blire snart mat, mamma ska göra en omelett med skagenröra som jag fann igår och som jag tyckte verka god. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefin

Carpe Diem!

RSS 2.0