Tisdag och Norgebesök

Idag va jag och Jonas och hälsade på hans pappa och hans sambo som bor i Skotterud. Det va första gången jag träffade dom och dom va trevliga. :) vi va där vid 12.30 och sen närmare 15 åkte vi vidare till hans Farmor och kollade om hon va hemma och det var hon. Hon blev jätteglad när hon fick se Jonas, och överraskad för hon visste inte att vi skulle komma. Där fikade vi och kollade på gamla och nya kort. :) alltid kul att se på kort och nu fick jag se gamla bilder på Jonas också det har jag inte gjort förut. Vi väntade på att Jonas Farmors man Martin skulle komma hem från jobbet så vi fick träffa honom också. :) dom är jättetrevliga båda två! :)
 
 
Så typ vid 17.30 bar det av mot Arvika med ett stopp på köpcentret i Challa. Jävlar va halkigt det va på parkeringen där! Höll på att dra mej i när jag skulle gå ur bilen, hehe. Så efter det gick jag som jag vore 80 år och livrädd för att halka! ;) hehe vi köpte godis och Jonas köpte nåra filmer.
 
När vi kom till Arvika plockade vi upp Maja och Pat och åkte till Ica för dom ville köpa sallad där. Sen åkte vi till Milano där jag och Jonas köpte en pizza som vi delade på, den va supergo! Vi åkte hem till mej och åt och sen kom vi på att vi ville se en av skräckfilmerna som Jonas köpte så då fick vi åka till pappa och hämta en dvd för våran här gick inte att fixa, vet inte va det är med den.
 
Väl hemma igen så va det filmtime, Bårhuset hette filmen och jag tyckte den va bra. Skvatt till flera gånger så jag höll på att dö! Efter att filmen va slut körde vi hem Maja och sen Pat som inte vågade gå hem. ;) hehe så vi va inte hemma förrän efter 12 så det blev ganska sent igår, klockan va nog närmare 1 innan vi gick och la oss och då somnade jag gott. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefin

Carpe Diem!

RSS 2.0